Like A Love Movie - Part 2

Jag tog lite åt smset.
Jag ska spela in en kärleksfilm med Robert Pattinson?!!
Hur awesome är inte det?
Jag fick ett litet galet utbrott innan jag la mig ner och somnade.


Jag hade ställt klockan på 9, vilket var sovmorgon för mig egentligen. Jag skyndade mig in i duschen och duschade lite snabbt. Sen fönade jag håret. Efter det sminkade jag mig lite lätt och tog på mig kläder som jag lagt fram kvällen innan.
Jag tog lite yougurt ur kylen och åt upp snabbt. Sen borstade jag tänderna och fixade lite nödvändiga grejer innan det var dags att sticka till jobbet. Fast precis när jag skulle ta på mig skorna så fick jag ett sms av Ellen.
'' Hi, you get a day off today. Justin's idea..
But I have to work.
Have a nice day sweetie see u tomorrow! //Ellen ''

Typsikt Justin.. Jag som verkligen skyndade mig, och allt i onödan.
Så jag bestämde mig för att ringa Justin.
- Hey Baby! Sa han glatt.
When were you going to tell me that I have a day off today?
- Haha.. So Ellen told you. Sa han och skrattade.
- It's not funny.. I have so much work to do Justin.
- You always say that.
- I can't have a day off.. I have nothing to do?
- Hang out with me and Selena? We are going to the mall.
- As i always say.. Hello Paparazziz?
- And as i always respond.. Hello don't care?
- Seriously you need to do something else than work. Fortsatte han.
- Fine.. I will join you to the mall..
- Great we will pick you up in 15 minutes, see you then!
- Yeah.. Bye Biebs! Sa jag och la på.
Jag satt i min fotölj och räknade minuterna. Det kändes som en evighet. Men efter ett tag fick jag ett sms från Justin. Där det stod att dom var utanför. Så jag satte på mig mina ballerina och gick ut. Jag hälsade på dörrvakten innan jag fortsatte gå mot Justin's Range Rover.
Jag öppnade dörren och hoppade in.
- Hey baby! Sa Justin när jag satte mig i bilen. Vissa kanske tror att Selena inte gillar när Justin kallar mig baby. Men hon bryr sig faktiskt inte, för hon vet att vi bara är bästa vänner.
- Hi Biebs, and Selena nice to see you again! Sa jag och log mot henne.
- Nice to see you to Emma, it was a long time ago. Sa hon och log tillbaka.
- So, what did you do last night? Frågade jag dom efter en liten tystnad.
- Not much, you? Sa Justin med ett litet flin.
-
I know that looks Biebs. I know enough, no details please. Because you two had sex. I can see it on you Biebs! Sa jag retsamt. Och Selena brast ut i skratt när vi såg att Justin hade blivit röd som en tomat.
- Now we're even.. Sa jag och flinade.
- Okey baby, or not. Sa han och skrattade.
- Selena are you going to MTV Music Awards next weekend?
-
Yes, i'm actually nominated for my new album.
-
Fun! Biebs, please say that you not nominated for best new artist again? You are not new anymore, they should get that. Sa jag och flinade.
- I now, I'm nominated for best artist of the year, best new album and best male artist.
-
Wow, thats alot!
-
Yeah, but you won best actress last week and best movie. That's pretty big awards. Sa han och log.
- Well, i hope i can go to MMA and support you two. But i really have a busy week then. Sa jag och gjorde en ledsen min.
- No you don't. I told Ellen that you have to go.. Sa han och skrattade.
- Did they went along with it? Sa jag förvånat.
- Of course they did, i'm Justin Bieber? Sa han och jag och Selena började skratta.
- So how long do you think we can be in the mall, before all the Beliebers attack us? Frågade jag dom. Det är en grej jag och Justin alltid frågar varandra innan vi åker någonstans. Den som fölorar får bjuda alla på fika. Selena brukar också köra detta ''spelet'' med oss när hon är med.
- Ehm.. 15 minutes. Sa Justin självsäkert.
- I think 17 minutes. Sa Selena och kollade ut igenom fönstret där man såg köpcentrumet.
- Justin you have almost 11 millon followers on Twitter? I think 5 minutes. Sa jag och skrattade lite för mig själv. Eftersom dom inte visste att jag hade skrivit på Twitter vart vi skulle och när.
Vi klev ut ur bilen och Justin tog på sig sin keps och solglasögon. Sen gick vi in i köpcentrumet. Som jag trodde han vi bara vara där inne i typ 3 minuter innan vi var tvungna att springa tillbaka till bilen.
- How can they now were I am all the time? Sa Justin andfått medans han körde iväg från köpcentrumet.
- It was like 1000 beliebers in there! Sa Selena som fortfarande var lite chockad.
- Hahah.. Check Twitter losers! Sa jag och flinade.
Selena loggade snabbt in på Twitter. Och efter ett tag kollade hon bak på mig.
- You cheated! Sa hon och skrattade lite.
- Opps.. my fault. Sa jag och flinade.
- Wait.. what? Sa Justin förvirrande.
- She wrote on Twitter that we were going to that mall and which time... Sa Selena och flinade mot Justin.
- Weirdo.. Sa Justin och svängde in vid en Starbucks.
- I guess i owe you a cup of coffee. Sa jag och log.
- Oh yes. Sa Justin och skrattade medans vi gick in. Det var inte så många här inne, vilket var riktigt skönt. Bara två vuxna som satt i ett hörn.
Jag gick fram till kassan och beställde 3 expresso och varsin muffin. Justin stod bredvid mig och skulle precis ta fram sin plånbok.
- Hey! I can pay? Sa jag och gav pengar till killen som stod bakom kassan.
- But i wanted to pay..
-
You paid last time?..
-
Come on. Sa Selena och skrattade medans hon gick mot bord.
Vi satte oss och började dricka ur våra muggar medans vi pratade lite om allmäna saker. Selena hade precis spelat in en film som heter Monto Carlo, och jag var visst bjuden på premiären som är om 2 veckor. Den måste jag gå på.
- I think you should go out on a date. Sa Selena plötsligt.
- No, i hate that. I hate dating. Sa jag och Justin kollade allvarlig mot mig.
- You have to date sometime? Sa han och log mot mig.
- No, I don't. I've already decided my future. I will not be married or have kids. I will work, with movies and stuff. Sa jag och log. Selena spottade nästan ut sitt kaffe när hon hörde mig säga det.
- Boring. You will have kids and you will get married. Is this because of Jake? Sa Justin och kollade på mig.
- Its not because of Jake! Can you stop bringing him up all the time?! Sa jag irriterat.
- Who is Jake? Frågade Selena.
- Jake is Alexis ex boyfriend. He cheated on her. After that she began to hate dating. Sa han och kollade ledsamt på mig.
- I don't have time to date. Sa jag och drack det sista av mitt kaffe.
- Stop using that excuse. Sa Justin och tog min hand.
- Selena find me a hot guy. When you do i will go out on a date. Sa jag och kollade på Selena.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grymt, kommer inte ihåg om jag har kommenterat innan.. Men awesome! :)

2011-06-30 @ 07:26:36
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: ninni<333

Jag är kääääär!!!! Totalt älskar din blogg!!!!den e helt uuuuundeeerbar!!!!<33333

2011-07-01 @ 13:09:17
URL: http://inlovewithbieber.devote.se
Postat av: :D

haha :P

2011-07-02 @ 12:54:19
Postat av: bbiebs.blogg.se - Novellblogg om Justin Bieber

Grymt :D

2011-07-02 @ 13:56:11
Postat av: J

Awesome! :)

2011-07-03 @ 11:34:27
Postat av: M

förlåt men den andra novellen om emma justin ryan osv var mycket bättre

2011-08-01 @ 15:33:20

Kommentera inlägget här sötnosar:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Din söta blogg:

Till sist, vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0