Like A Love Movie - Part 8

Hur kan jag haft så tur.
Om jag inte blivit känd skulle jag aldrig träffat Justin.
Och hade jag aldrig träffat Justin hade jag aldrig blivit så lycklig som jag är nu.


Vi kollade på filmen. Och den blev bara läskigare och läskigare för varje minut. Till och med Justin var rädd nu. Han som hade varit så kaxig innan.
- Haha.. Are you scared to baby biebs? Sa jag och flinade medans jag la mig i hans famn.
- Tss.. I'am not scared, you are. Sa han och höll om mig hårt.
- Yeah sure.. Sa jag och skrattade lite åt honom.
När filmen var slut satte vi så började vi prata lite om filmen osv.
- Justin, how would or lives be if we didn't know each other?
- Haha, why are you asking me that? Sa han och drog sin hand fram och tillbaka i mitt hår.
- Because i want to know.
- My life would be really boring. You are like a sun in my life. And without a sun you can't live. Sa han och kollade in rakt i mina ögon.
- Thank you that was beautiful. And if i never would meet you.. My life would be a mess. You are and will always be my other half. Sa jag och kramade om honom.
3 dagar senare

Dom senaste dagarna har jag och Justin spenderat mycket tid tillsammans. På dagarna har vi spelat in filmen, och på kvällarna har vi antingen varit hemma hos mig eller hos Justin. Han hade också en egen takvåning här i LA. Han bodde där ensam, om inte Selena var här i LA då bodde ju hon hos honom.
Men Ellen och Steff följde med mig häromdagen och shoppade inför MTV music awards. Jag hittade en jättesöt klänning.
Justin ska ju självklart gå med Selena. Men jag får väl mingla runt lite på egen hand, eftersom Ellen eller Steff inte kommer vara där. Det var 3 timmar kvar tills min chafför hämtar upp mig.
Så jag gick snabbt in i duschen och tog en lång och behövlig dusch. Jag rakade benen och tvättade håret noggrant.
Egentligen brukar man ha ett proffs som fixar ens hår och smink. Men jag valde att göra det själv denna gången.
Så när jag kom ur duschen tog jag på mig ett vanligt linne och shorts sålänge. Sen fönade jag håret så att det blev torrt. Efter det började jag med sminkningen. Det tog ett tag men tillslut blev jag nöjd. Jag plattade håret ett tag också. Sen tog jag hårspray så det skulle hålla sig länge. Efter att jag kände mig nöjd tog jag på mig min svart vita klänning. Den var rätt enkel men ändå perfekt för MMA.
När det hade gått ungefär 3 timmar så packade jag min lilla passande handväska med mobil och lite smink ifall att.
Sen tog jag på mig mina passande skor till också. Det var 8 cm klack på dom.
Jag låste dörren och gick ut till bilen. Där höll min chafför upp dörren för mig och jag gick in och satte mig. Jag tog snabbt upp min Iphone och twittrade innan vi var framme.
@AlexisSmith: '' On my way to MMA hope u guys have voted
for my friends @Justinbieber and @Selenagomez ''
Jag kollade också igenom vad Justin hade skrivt. Den senaste stod det såhär på:
@Justinbieber: '' I hope i win to night! I love my fans so much!
And i hope i see @AlexisSmith there and @Selenagomez.. ''

Efter en stund stannade chaffören och vi var framme. Han öppnade dörren och jag klev ut på röda mattan. Jag poserade inför kamerorna så bra jag kunde. Jag kollade lite åt sidan och såg att Selena stod där. Jag skrek hennes namn och hon kollade åt mitt håll. Hennes min var obeskrivligt rolig när hon såg mig. Jag log mot henne och hon kom fram till mig. Vi poserade och skrattade tillsammans innan hon gick vidare. Hon hade en jättefin sminkning och håret var perfekt, och hennes klänning satt perfekt på henne.

Pinsamt kort kapitel.. Men imorgon ska jag åka bort så det blir uppdatering från min sida om 1 vecka? (Emma) alltså:) Hoppas ni gillar novellen hitills nu ska ja ut och ta en cigg byeee<3

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Älskar novellen :D

Försök sluta röka... :(

2011-07-24 @ 01:36:10
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: elena

jag äldte klart novellens delar nu och de är älsad ut av mig

2011-07-24 @ 04:09:07
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Madde

meeeeeeeeeeeeera

2011-07-24 @ 23:36:45
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötnosar:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Din söta blogg:

Till sist, vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0