Like A Love Movie - Part 7

- That wasen't fun? Is that your best memory? Sa han och log mot mig.
- No but the funniest. Sa jag restsamt.
Intervjun fortsatte ett tag till. Och det var faktiskt en riktigt rolig intervju.

547120-10-1311342108635_large
Jag vaknade som vanligt av mitt hemska alarm. Men idag var jag riktigt snabb på att komma ur sängen. Eftersom det är idag vi ska börja spela in filmen. Jag sprang in i duschen och gjorde det vanliga. Sen tog jag på mig några kläder jag valt ut, det var ju inte så noga eftersom jag ändå kommer ha andra kläder när vi spelar in. Och smink var ingen ide att ta på heller. Utan jag fönade bara håret. Resten får dom på inspelningsplatsen göra senare.
Jag tog en snabb frukost som vanligt bestod av yougurt.
Sen borstade jag tänderna och packade ner lite nödvändiga saker i min handväska. När jag kände mig klar började jag röra mig neråt mot min bil. Jag hälsade på dörrvakten med ett leende och en liten vink, det skadar ju aldrig att vara trevlig, right?
Jag körde iväg mot studion, där Justin väntar på mig. Det känns otroligt roligt att spela in filmen med just honom. Men det jag oroar mig mest för är slutet.

När jag var framme var Ellen och min manager Jason där och väntade på mig. Jag gick fram till dom och kramade om dom båda två. Sen började vi röra oss mot min loge.

- So Alexis are you exited? Frågade Jason när vi satt inne i min loge. Fast dom satt vid ett bord och jag blev sminkad.
- Very exited! Sa jag och log.
- Good, Justin is here to now. Sa han och kollade ner i sin mobil.
- Great. Sa jag och försökte dölja min nervositet så bra som möjligt. Och jag var nervös för att jag och Justin ska spela in en film tillsammans. Hur ska det gå? Men jag vet nog att slutresultatet blir bra.

När dom sminkat klart mig och gjort ordning mitt hår, bytte jag om. Sen var jag helt färdig.
Vi gick till inspelningsplatsen och började med lite små scener. Jag spelade in några scener med Angelina Jolie, som spelar min mamma i filmen. Och några scener med Justin och dom scenerna gick riktigt bra. Det var otroligt kul att ha sin bästis i samma film. Det var också skönt att min nervositet var borta.
Några timmar senare var det dags att åka hem igen. Jag och Justin följde varandra till bilarna.
- How did it feel, to act with me?
- Amazing, you were really good! Sa jag och log mot honom.
- And you were totally awesome as always! Sa han och knuffade till mig lite lätt åt sidan.
- I didn't know you were that good in acting? Sa jag och lät förvånad.
- The biebs can everything! Sa han och gjorde en stålmannen pose.
- You are a baby baby baby ohhhh! Sjöng jag och skrattade.
- No you are my baby. Sa han och blinkade med ena ögat. Vilket fick mig att skratta.
- Why don't you come by my house later? We can grab a movie and something to eat, sa jag med ett leende.
- Can I come now? I have nothing to do anyways, svarade han glatt.
- Sure! Why don't you go to the store and get the movie and som snacks while I go home and take a shower? You know I hate when someone needs to wait on me in the shower, log jag. Det var en konstig fobi jag hade. Jag gillade inte att folk stod utanför badrummet och väntade när jag tog en dusch.
- Do you still hate that? You are so weard Alexis! skrattade han.
- Yeah, yeah. flinade jag. See you soon! log jag innan jag hoppade in i bilen.
Jag körde den vanliga vägen hem. Sen hälsade jag på dörrvakten för att verka trevlig. Vill ju inte att folk tror att jag är en diva?
Sen tog jag hissen upp och gick mot min dörr. Jag låste snabbt upp dörren och tog av mig skorna. Sen gick jag in till mitt sovrum och hämtade kläder jag kunde ta på mig. Men eftersom vi bara ska kolla på film så behöver jag inte ta på mig något för fint. Så jag tog en vanlig t-shirt och mjukis shorts. Sen gick jag in till badrummet och duschade. Jag ville inte duscha så länge för Justin kanske redan var här. Så jag fönade håret och log på mig kläderna. Sen gick jag ut och när jag gick förbi köket så såg jag att Justin satt vid min bardisk och log mot mig.
- Justin? How did you get in? Frågade jag chockat.
- I have a key? Sa han och viftade med nyckeln i handen.
- You gave it to me a long time ago? Sa han och väntade på att jag skulle komma ihåg det.
Tillslut nickade jag och han skrattade åt mig.
- You are soooo blonde Alexis! Sa han och flinade åt mig. Och jag bara lipade åt honom och började hälla upp chips och godis i skålar.
- What movie did you buy? Frågade jag medans jag hällde upp cola i våra glas.
- The new Bratz movie. Sa han och lät helt seriös. Har han köpt den nya Bratz filmen så är han konstigare än vad jag trodde.
- Really? Sa jag och höjde ögonbrynen.
- Noo, of course not! Its a horror movie!! Yey! Sa han och hoppade upp och ner medans han satt på stolen.
- Sorry Biebs its for 15 year olds! Sa jag och läste på filmens baksida. Och då lipade han bara åt mig och tog lite chips i handen.
Hur kan jag haft så tur. Om jag inte blivit känd skulle jag aldrig träffat Justin. Och hade jag aldrig träffat Justin hade jag aldrig blivit så lycklig som jag är nu.

Hej sorry för dålig uppdatering.. Men min hund avlivades idag och vi har fått en ny valp osv.. Men bättre uppdatering ska det bli!! Och Lina är tillbaka vilket känns skönt för mig eftersom Daniella är i turkiet.
Men nu fick jag (Emma) ihop ett kapitel tillslut, och Lina skrev också några rader! Kommentera vad ni vill ska hända:D

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Awesome :)

2011-07-23 @ 00:53:27
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Anonym

bääääääst! :D

2011-07-23 @ 17:29:39
Postat av: Steffi xD

aww va gulligt me valp ^^ novellen äger ! :D

2011-07-23 @ 21:16:42

Kommentera inlägget här sötnosar:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Din söta blogg:

Till sist, vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0